محل تبلیغات شما

گوگل دو نوع ویژگی لینک (Attribute) جدید معرفی کرد.

خدمات بهینه سازی سایت

این خبر کوتاه به تنهایی برای کارشناسان سئو کافی بود تا بحث‌ها و سوال و جواب‌های بی‌انتها را شروع کنند. با این که گوگل می‌گوید اتفاق خاصی نیافتاده است اما این خبر برای عده‌ای خوب و برای خیلی‌ها هم بد است. دو گزینه لینک فالو و نوفالو تبدیل شد به ۴ گزینه. صفت‌های لینک جدید یعنی لینک اسپانسر شده (sponsored) و لینک محتوای تولیدی کاربران (UGC) هستند. در این مقاله توضیح می‌دهیم چه اتفاقی در گوگل افتاده است، چه کارهایی باید انجام دهیم و جواب سوالات احتمالی شما را هم می‌دهیم؛ اما قبل از هر چیزی سریع‌تر برویم سر اصل مطلب و ببینیم که 4 نوع لینکی که باید بشناسیم چه هستند.

اکنون ما با 4 نوع لینک سر و کار داریم!

اگر موافق باشید، خیلی خلاصه انواع لینک‌ها را مرور کنیم و بعد برویم سراغ توضیحات بیشتر.

 

کلمات کلیدی LSI چه هستند و چه تاثیری در سئو دارند؟

Pogo Sticking و تاثیر آن بر سئو چیست؟

نرخ کلیک (CTR) چیست و چه تاثیری بر روی سئو و بهینه سازی سایت دارد؟

لینک ,نوع ,گوگل ,برویم ,sponsored ,سر ,4 نوع ,این خبر ,چیزی سریع‌تر ,سریع‌تر برویم ,برویم سر

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

دفتر ازدواج کرج سردفتر دکتر محسن کردبچه onlineshopnews