گوگل دو نوع ویژگی لینک (Attribute) جدید معرفی کرد.
این خبر کوتاه به تنهایی برای کارشناسان سئو کافی بود تا بحثها و سوال و جوابهای بیانتها را شروع کنند. با این که گوگل میگوید اتفاق خاصی نیافتاده است اما این خبر برای عدهای خوب و برای خیلیها هم بد است. دو گزینه لینک فالو و نوفالو تبدیل شد به ۴ گزینه. صفتهای لینک جدید یعنی لینک اسپانسر شده (sponsored) و لینک محتوای تولیدی کاربران (UGC) هستند. در این مقاله توضیح میدهیم چه اتفاقی در گوگل افتاده است، چه کارهایی باید انجام دهیم و جواب سوالات احتمالی شما را هم میدهیم؛ اما قبل از هر چیزی سریعتر برویم سر اصل مطلب و ببینیم که 4 نوع لینکی که باید بشناسیم چه هستند.
اکنون ما با 4 نوع لینک سر و کار داریم!
اگر موافق باشید، خیلی خلاصه انواع لینکها را مرور کنیم و بعد برویم سراغ توضیحات بیشتر.
کلمات کلیدی LSI چه هستند و چه تاثیری در سئو دارند؟
Pogo Sticking و تاثیر آن بر سئو چیست؟
نرخ کلیک (CTR) چیست و چه تاثیری بر روی سئو و بهینه سازی سایت دارد؟
لینک ,نوع ,گوگل ,برویم ,sponsored ,سر ,4 نوع ,این خبر ,چیزی سریعتر ,سریعتر برویم ,برویم سر
درباره این سایت